Ursäkta mig

Idag lämnar jag mina lite rödare sympatier åt sidan och på ett högst personligt plan böjer jag mig ner på knä för Fredrik Reinfeldt. Tack vare hans eminenta skattesänkningar får jag tillbaka ett lagom antal tusenlappar lagom till midsommar som annars hade blivit en ytterst skral månad. Så jag tackar borgarna för att jag får uppleva ytterliggare en sommar utan att leva helt på nudlar. Om ni lyckas reda ut finanskrisen med kanske det är dags att byta färg på själen, fast jag vet inte till vilket parti. Folkpartiet: tokiga, Centern: bönder, Kd: Ännu tokigare och Moderaterna: är fortfarande Moderaterna, morfar skulle vända sig i graven om han visste. Vi får se, övertyga mig.

Kommentarer
Postat av: Josefine

de liberala folkisarna väger tyngst tkr jag. möjligtvis centern men minus för att det vore väldigt Värnamo att heja på dom. kramisar

2009-03-24 @ 19:02:36
Postat av: Simon

Folkpartiet är ju mer höger än moderaterna i vissa frågor.

Jag tycker fortfarande att både moderaterna och sossarna borde dumpa alla sina idiotpartier till samarbetspartners och arbeta tillsammans. Men sen var det ju det där med demokrati, inte två parti-system.

2009-03-24 @ 19:39:22
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0