Smaklöst vin, smaklös vinkännare

Ja, hade jag haft något att säga hade jag antagligen gjort det. Det här är vad jag har att kmma med: Nu är jag på mitt blödigaste humör och laddar upp inför torsdagens gubbkonsert. The Zombies återföreningsspelning. Är väl i regel emot återföreningar, men Colin Blunstones röst är så förbannat vacker. Jag tänkte vara jättepretantiös ikväll med ett glas vitt och Blunstones gosslika stämma i högtalarna.
Vinet smakade tyvärr piss (jag kan ingenting om vin) så det åkte ut i vasken. Men Zombierösten klingar fortfarande mellan väggarna.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det är hörs The Zombies ur mina små högtalare också.

2009-03-04 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0