Vårivrare

Jag och min sambo är riktiga jävla vårivrare alltså. Idag var det äntligen såpass varmt att man faktiskt kunde visstas utomhus utan att frysa ihjäl. Solen sken och värmde en gnutta, det var relativt vindstilla för den delen också. Så väldigt svenskt blev det när vi satt på en bänk nere vid Nytorget och åt lite lunch. Bredvid oss satt några unga män med ett sexpack Newcastle och njöt i solen. Idag är det nog första dagen då det på riktigt känns som våren är på intåg. Det gillas här på våning femton i alla fall. Ikväll ska det borras, väldigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Billy

Fast den där jävla leran gillas inte. Idag gick jag från västertorp till kungens kurva. Kände mig direktimporterad från trenchesena i verdun.

2009-03-05 @ 19:42:53
URL: http://stasiarkiven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0