Den salta smaken av en förlust (Konsten att förlora del 13)

Så var det klart. Det blev en bitter och salt smak av kvällen. Jag kan gissa att all min goda karma gick åt igår. Junajjted-Katalonien 0-2. Hur många könsord och andra okvädningar som sades under matchen låter vi vara osagt. Men efter 1-0-målet var det som luften gick ur mina röda djävlar. Men som uppfostrad Modoit har jag känt på smällar som heter duga. Jag nämner årtalen 1994 och 1999 så får ni googla resten. Jag är inte den som är den och erkänner att en förlust mot Barca är en förlust jag kan ta. Barcelona är ändå ett duktigt och mycket spelkickligt lag som förtjänar all cred för att de försöker spela vacker fotboll och faktiskt lyckas med det. Om vi säger såhär så var förlusten i semifinalen mot Milan 2007 betydligt bittrare än den här. Humöret är ändå väldigt lågt och imorgon kommer det inte vara mycket bättre. Jag får försöka glädjas åt de tre titlar vi tog i år, men det är svårt i denna stund men jag har det i alla fall bättre än alla Gooners och Scousers där ute, ja jävlar, haha.

En sak som var positiv var att min lilla intervju stund blev väldigt trevlig i alla fall. Om ni vill höra hon jag intervjuade så kan ni lyssna på "Stil i P1" på fredagar där hon medverkar. Möcke, möcke, möcke trevlig kvinna!

Kommentarer
Postat av: Spökfejjan

2-1 4-1



Njut medans du kan, ny säsong snart ;)

2009-05-28 @ 00:22:11
URL: http://citytoohot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0