Du är vad du köper

Imorgon ska Nedda och Olivia ut och shoppa. De ska dricka vin och handla kläder för hela lönen. Blev tillfrågad om jag ville vara med. Tackade först nej, eftersom jag mest köper förbrukningsvaror som mat, medicin och alkohol. Men saker dykte upp på vägen, och kom på att jag också behövde en del grejer. Har till och med gjort en inköpslista. Nedda och Olivia, tyvärr kommer vi nog inte att vara i samma butiker. Men ring om ni är i stan och vill äta glass. 

Min shoppinglista:

Lysrör 40W
Glödlampor 60W
Energisparlampor 15 och 25W
Krukväxter
Blomlåde-växter
Borr
Spackel
Algtvätt
Superlim
Stålhandtag 7,5 mm långt.
Askfat
Falukorv
Gullök (borde vara ett enda ord)
Handklovar
Polisbricka
Om möjligt: en polisuniform storlek större.

/Simon

Kommentarer
Postat av: nedda

det blev ingen shopping imån!

men du, handklovar? här går man runt och tror att man känner folk.

2009-05-26 @ 22:26:37
URL: http://neddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0