Mannen som missade Anger Management-kursen



Den här lilla nätta artikeln sprang jag på under gårdagens flyktförsök från min hemtenta. Det handlar kort och gott om en man, i Nigeria, som efter förlusten i onsdags inte mådde så bra. Ute i sin minibuss på vägarna får han syn på en stor grupp Barcelona-fans som firar segern. Här någonstans antar jag att en Anger Management-kurs hade varit på sin plats men mannen, kan jag förmoda, tappar konceptet i detta ögonblick, gör en u-sväng och rammar klungan med Barca-fans. Resultatet blir fyra döda och tio skadade. Jag vet att fotboll gör ont, men att köra ihjäl supportrar av motståndarlag har jag aldrig riktigt tänkt på att göra.

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0