Ät bajs

Under helgerna som gått har jag fått tag i fasansfull information. Egentligen är den för explicit för att skrivas ned, men vi har redan visat filmer på en transa som äter hundbajs. Med den höjden på ribban så det är bara att ösa vidare.
Det började för några veckor sen. Vi var en samling goda vänner som hängde på en hemmafest. Vi drack lite öl och snackade skit. Jag drog den gamla skrönan om killen som sa till sina vänner: "jag lovar att 80 procent av alla killar har smakat på sin egen sagg".
I historien skulle ingen av hans vänner gjort det, förutom killen bakom påståendet som nu var avslöjad.
Sen kom den konstiga reaktionen när många av vännerna som jag berättade historien för svarade: "Ja, vadå'rå? Det är väl klart man har gjort."
Hela min värld är upp och ned. Det är som om du står vid toan redo att spola. Hela badrummet är varmt och kvavt efter klossningen. Sen tvekar du och tittar ned i toastolen. Du funderar på om det verkligen är så äckligt och socialt oacceptabelt- eller om det kanske rent utav vore gott. Till slut blir du för nyfiken. "Nej, jag testar. Det kan inte vara så farligt." En bit papper för att plocka upp, och sen skjuts in med kletet i munnen. Mmmm.

Allt som kommer ut ur kroppen är äckligt. Nu måste jag borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Malcom Baggmaz

Haha.

2009-05-13 @ 13:05:04
Postat av: Nedda

Lite vidrigt det där med att smaka på sitt.. ja du vet. Som om man skulle smaka på sin avföring.

2009-05-14 @ 10:42:09
Postat av: Sanna

Jag behövs i Stockholm märker jag.

2009-05-18 @ 20:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0