Svarte-Petter Statistics System

I lördags var det grillpremiär hemma hos mig, tänkte att jag skulle spara ihop ett gäng bilder och visa er. Men Nedda har redan gjort det, och det såg ut så här. Kika där, eller på facebook. Annars så har helgen varit fin. SPSS spelade hits i en källare i Gamla Stan. Svetten sitter nog fortfarande kvar på källarväggarna. När jag öppnade min dator i går såg jag att Broder Daniel- Underground var den allra sista låten. Väntar på att någon ska ladda upp bilder från galejet, så jag hade något att visa er. Så blir det inte. Dundrar upp en bild på mig i laptopläge istället.

 

Ska jag raka av allt utom mustaschen? (Använd pek- och långfinger och täck över resten av skägget på datorskärmen.)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hah, de spelade Underground som sista låten på Deluxe i lördags.



Jag tycker att du borde testa mustasch iallafall. Ett test och sedan skriver du en recension om hur det var.

2009-05-18 @ 22:07:03
Postat av: nedda

behåll allt!

2009-05-18 @ 22:38:53
Postat av: nedda

behåll allt!

2009-05-18 @ 22:55:55
Postat av: Anton

Skaffa en Lemmy.

Du vet vad jag menar.

2009-05-18 @ 23:46:27
URL: http://citytoohot.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag tror det är lite mer Malmö med allt och lite mer Stockholm med bara mustasch. Välj själv.

2009-05-19 @ 18:51:34
Postat av: Simon

Den stora frågan är vad som är Göteborg? Är det Lemmyn?

2009-05-19 @ 19:36:59
URL: http://svartepetter.blogg.se/
Postat av: Isa

Skaffa en Freddie Mercury.

Du vet vad jag menar.

2009-05-20 @ 01:10:54
URL: http://paintpanelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0